JonteD: På tal om sponsring. Någon som vet hur det ser det ut med elitlicensen? Är den fixad eller krävs det mer pengar från sponsorer etc? Hört på ryktesväg att det ser långt ifrån bra ut.
Inlägg: 2685261
Svarskommentarer
Sv: Silly Season 2024-25
Är väl otålig, men är det inte dags nu för presentation av nya coacher och spelare? Vad väntar man på?
Sv: Silly Season 2024-25
Läktarproffset: Var ju lite snack under säsongen här inne om att ”saker” skulle komma till ytan efter säsongen var slut. Har inget förtroende för dom som styr den här skutan, så magkänslan är väl sådär.