1150x200-tiken-1123131_tz4N8mRqd8Wf0t8.png

Timrå IK

SHL · 615013 inlägg · 6214 ämnen

Inlägg: 2691713

Sv: Apropå nånting...
Zäta75: Man hade verkligen hoppats på att Eronen skulle varits med och drillats.
Saxat från ST.

"Han har ett eget upplägg att han får vara i Finland och sköta sin träning med en egen tränare där. Av vad vi har hört"

Svarskommentarer

Sv: Apropå nånting...
{469}: Bra snack här med Kapanen och Olli plus ngr spelare. För er med inlogg.

www.st.nu/2024-04-15/tv-hang-med-pa-forsta-passet-med-jokinen/

Sv: Apropå nånting...
{469}: Mycket illa ja. Tror inte att han kör överdrivet hårt ensam. Svårt att motivera sig då också och man behöver inte visa något. Vi får hoppas att Jokinen har koll på honom, vilket jag tror.

Sv: Apropå nånting...
{469}: Låter ju lovande, hittills så har ju endast Hanzl bevisat att de ens blev någon träning när han inte var med laget.

Sv: Silly Season 2026-27
Timrå-spelare draftad! William Sörbrand blir draftad av Chicago. I 7e rundan, precis som Zetterberg blev en gång. Ingen press bara, men William får gärna gå i Zätas fotspår och bli ungefär lika bra...