Kulltorp: Han platsade väl varken i U18- eller U20-VM, men ja han kan säkert bli bra på sikt. Baserat på hans matcher i Södertälje känns det ändå som att han borde utvecklas i hockeyallsvenskan snarare än SHL.
Peja: Jag är böjd att hålla med av vad jag sett men jag har full respekt för att o m han kommer hit så har Kapanen gjort en helhetsbedömning på grunder jag inte har en susning om
Timrå-spelare draftad! William Sörbrand blir draftad av Chicago. I 7e rundan, precis som Zetterberg blev en gång. Ingen press bara, men William får gärna gå i Zätas fotspår och bli ungefär lika bra...