{469}: Ja både Nässén och Forsmark har de rätta verktygen för att presentera på topp i ligan men som skulle isåfall gå under kategorin "Överraskningar".
På forwards har vi massvis med namn men det var nån som värvade dom som glömde att bygga ett homogent lag och nu är pengarna slut :-(
Pucken: Jag tog med lite film i dagens livesändning från arenan. Ibland glömmer man bort att alla andra inte springer i arenan nu under off-season och att det kan vara kul och se vad som händer där inne. Vi får försöka bjuda på lite ... | Läs mer
På forwards har vi massvis med namn men det var nån som värvade dom som glömde att bygga ett homogent lag och nu är pengarna slut :-(