1150x200-tiken-1123131_tz4N8mRqd8Wf0t8.png

Timrå IK

SHL · 614975 inlägg · 6214 ämnen

Inlägg: 2695243

Sv: Apropå nånting...
Gewe: Skulle vara intressant att läsa vad du hade att skriva om Nubben hade tackat nej till Lander & Dahlén.

Svarskommentarer

Sv: Apropå nånting...
Jåkkinen: Jo det är snarare en eloge till Nubben. Flertal av hemvändarna är ju en "produkt" av Nubbens arbete genom åren.

Men med facit i hand så är det lite olyckligt att inte nån av hemvändarna var en klassback, utan idel forwards.
Förutom Didde då, om man skall räkna med honom i hemvändarna. Även om jag nu inte räknar till honom som en spetsspelare riktigt. Håller nog Svensson före honom totalt sett till och med.

Sv: Apropå nånting...
Jåkkinen: Hmm, Tja vad hade jag skrivit..attans järnspikar eller något vad vet jag men hade nog blivit gladare om laget haft en jämnare nivå på lagdelrna.

Sv: Silly Season 2026-27
Pucken:
Jag tog med lite film i dagens livesändning från arenan. Ibland glömmer man bort att alla andra inte springer i arenan nu under off-season och att det kan vara kul och se vad som händer där inne. Vi får försöka bjuda på lite ... | Läs mer