Jåkkinen: Jo det är snarare en eloge till Nubben. Flertal av hemvändarna är ju en "produkt" av Nubbens arbete genom åren.
Men med facit i hand så är det lite olyckligt att inte nån av hemvändarna var en klassback, utan idel forwards. Förutom Didde då, om man skall räkna med honom i hemvändarna. Även om jag nu inte räknar till honom som en spetsspelare riktigt. Håller nog Svensson före honom totalt sett till och med.
Pucken: Jag tog med lite film i dagens livesändning från arenan. Ibland glömmer man bort att alla andra inte springer i arenan nu under off-season och att det kan vara kul och se vad som händer där inne. Vi får försöka bjuda på lite ... | Läs mer
Men med facit i hand så är det lite olyckligt att inte nån av hemvändarna var en klassback, utan idel forwards.
Förutom Didde då, om man skall räkna med honom i hemvändarna. Även om jag nu inte räknar till honom som en spetsspelare riktigt. Håller nog Svensson före honom totalt sett till och med.