Postar detta igen. Skulle behöva någon senast imorgon
Är det någon som skulle vilja ställa upp på ett uttalande/några frågor i Sundsvall tidning angående loggan på bröstet? Hör av er till mig så styr jag ihop på det. Har kontakt med Sundsvall tidning och dom kommer skriva en artikel om det. Men som sagt behöver någon som är relativt insatt som kan uttala sig i fråga och som är FÖR loggan givetvis
Pucken: Jag tog med lite film i dagens livesändning från arenan. Ibland glömmer man bort att alla andra inte springer i arenan nu under off-season och att det kan vara kul och se vad som händer där inne. Vi får försöka bjuda på lite ... | Läs mer
Postar detta igen. Skulle behöva någon senast imorgon
Är det någon som skulle vilja ställa upp på ett uttalande/några frågor i Sundsvall tidning angående loggan på bröstet? Hör av er till mig så styr jag ihop på det. Har kontakt med Sundsvall tidning och dom kommer skriva en artikel om det. Men som sagt behöver någon som är relativt insatt som kan uttala sig i fråga och som är FÖR loggan givetvis