Labban: Dessvärre har SHL slutspelet varit en besvikelse med. Man har blivit lite förblindad av Rögles framfart. Framförallt är det väl för att de slagit underifrån.
Nu i finalen så är det ganska tydligt att de inte vill bjuda på nån underhållning spelmässigt, inte Skellefteå heller för den delen.
Man hoppas ju att Jokinen kan få ihop Timrå så vi kommer som en frisk fläkt kommande säsong. Visar slipsnissarna i SHL hur man bjuder på underhållning!
Timrå-spelare draftad! William Sörbrand blir draftad av Chicago. I 7e rundan, precis som Zetterberg blev en gång. Ingen press bara, men William får gärna gå i Zätas fotspår och bli ungefär lika bra...