1150x200-tiken-1123131_tz4N8mRqd8Wf0t8.png

Timrå IK

SHL · 614972 inlägg · 6214 ämnen

Inlägg: 2698913

Sv: Silly Season 2024-25
Rip Kirby: Modo har värvat en medelmåttig tjeck från tidernas bottenlag samt en 32-årig europavagabond på 5 år och tycker alltså att man värvat spets. Och nu ska en rödmosig dansk in. Ja jag vet ju vad jag hade tyckt om det vore mitt lag

Svarskommentarer

Sv: Silly Season 2024-25
mikenomad: Egentligen rätt ok värvningar. Frågan är istället om modo har råd att inte värva som dom gör för att inte riskera att hamna i absoluta avgrunden av tabellen nästa år.

Timrå har bakom värvningarna man gjort redan den spetsen och inte i samma behov av det som modo. Backsidan är det största problemet för oss

Sv: Silly Season 2024-25
mikenomad: Haha, okej.

Ni har värvat en 25 åring som är inne på sin femte floppsäsong i SHL samt Oskarshamn överlägset sämsta back. Ni har också värvat en medelmåttig HA anfallare från ett hockeyallsvenskt bottenlag och skrivit upp honom på ett vatten och brödkontrakt på 2 säsonger. Sen har ni värvat en till 25 årig SHL-flopp som fick vända sig till finska ligan för att lyckas få i gång poängproduktionen. Utöver det tänker ni gå i ännu en finnfälla med Oliver Kapanen?

Sv: Silly Season 2024-25
Ett troll är ett troll är ett troll. Enda fällan här är att inte gå i trollets fälla.

Sv: Silly Season 2026-27
Pucken:
Jag tog med lite film i dagens livesändning från arenan. Ibland glömmer man bort att alla andra inte springer i arenan nu under off-season och att det kan vara kul och se vad som händer där inne. Vi får försöka bjuda på lite ... | Läs mer