SebastianH: ”Inte ett hat. Mer utav ett hån faktiskt. En medelmåtta till spelare som har en bra säsong i nl och sedan inget mer. Hade varit 13:e forward i tallarna.”
Gör Olofsson mer än 25p blir jag förvånad och kallar det skräll. Han är så klart inte en bättre spelare idag än när han var i FBK. Ligan har dessutom blivit än mer defensiv sen dess.
Niklas Edin: nu när du ändå är här! Först och främst, kanonbra det alla ni gör just nu och framtidsvisionerna! Man älskar drivet som byggs på hela tiden.
Nu till den tråkiga punkten. Som blir ganska komisk med tanke på hur mycket ... | Läs mer
Gör Olofsson mer än 25p blir jag förvånad och kallar det skräll. Han är så klart inte en bättre spelare idag än när han var i FBK. Ligan har dessutom blivit än mer defensiv sen dess.