Jugge: Du låter väldigt självsäker på din sak, men du har väldigt fel. Vad tror du händer när man importerar alla toppspelare från Europa in i varje lag? Jo, du kommer att få jävligt bra lag och en jävligt bra liga. Det är importerna som dominerar NL och det finns flera rankingar som stöder det jag säger, att NL är bättre än Liiga. Du blev nyss hänvisad till en.
Du har förmodligen inte kollat någon match i NL för att avgöra nivån där, så jag vet inte varför du är så stor i munnen. Låt experterna vara.
Niklas Edin: nu när du ändå är här! Först och främst, kanonbra det alla ni gör just nu och framtidsvisionerna! Man älskar drivet som byggs på hela tiden.
Nu till den tråkiga punkten. Som blir ganska komisk med tanke på hur mycket ... | Läs mer
Du har förmodligen inte kollat någon match i NL för att avgöra nivån där, så jag vet inte varför du är så stor i munnen. Låt experterna vara.