Villervalla: Vad jag förstår har väl Njurunda 5 st med landslagsmeriter, 6 om man räknar in damer. Har Sundsvall bara Wedin om man inte går tillbaka till 60-talet, då borde det vara 2 till kanske 3.
Villervalla: Många ggr går ju spelarna (dom bästa) över redan vid 12-13 års ålder så då är det inte säkert att man kan utläsa vilken klubb de spelat för innan. J18 tex är ju otroligt många Sundsvall H - spelare i grunden.
Pucken: Jag tog med lite film i dagens livesändning från arenan. Ibland glömmer man bort att alla andra inte springer i arenan nu under off-season och att det kan vara kul och se vad som händer där inne. Vi får försöka bjuda på lite ... | Läs mer