Olli Hahl: Ja Södergren har gjort sitt. Inte spännande att lyssna på för 5 öre. Niklas Holmgren var mycket bättre tidigare. Skrek mer då och hade mer inlevelse. Nu känns det mest platt och intetsägande.
Olli Hahl: Gillar Kanadas old schooltröjor nåt jävulskt. Ser precis ut som 60-talets kanada. Och tänk istället Timrå i den böjda texten och tallarna istället för lönnlövet… mmm säger jag bara.
Pucken: Jag tog med lite film i dagens livesändning från arenan. Ibland glömmer man bort att alla andra inte springer i arenan nu under off-season och att det kan vara kul och se vad som händer där inne. Vi får försöka bjuda på lite ... | Läs mer