Missimurpen: Ah, det har du ju rätt i. Jag är väl en sån som inte är glad förrän jag får se hela årsredovisningen. Då har du rätt i att det faktiskt är lite märkligt sent i år.
bar mofftak: Precis! Därav tycker jag också det är märkligt. Vanligtvis bryr jag mig inte alls över det, men det är bara något nu när licenskravet ökar och det är rykten om tunn ekonomi så vill man verkligen veta hur vi står oss. Det gör mig faktiskt lite oroad.
Pucken: Jag tog med lite film i dagens livesändning från arenan. Ibland glömmer man bort att alla andra inte springer i arenan nu under off-season och att det kan vara kul och se vad som händer där inne. Vi får försöka bjuda på lite ... | Läs mer