El_loco: Ny fyfan detta var oerhört glädjande. Var själv övertygad vi skulle dansa på licensens brant och tvingas söka om dispens med mössan i hand. All heder till klubben!!
Greven: Vi krossar alltså licensspärren med 0,6 procent. Vi är en gigant 💪 Förstod att det måste se rätt ok ut när en kille som Frederick hoppar på skutan. Av det jag vet om honom är det ingen hasardspelare direkt
Pucken: Jag tog med lite film i dagens livesändning från arenan. Ibland glömmer man bort att alla andra inte springer i arenan nu under off-season och att det kan vara kul och se vad som händer där inne. Vi får försöka bjuda på lite ... | Läs mer