Octagon: Blev det något glapp mellan "vad-han-nu-hette" och Innala? Alltså att det uppstod en vakans? Det bör ju påverka slutresultatet i så fall. Samma med glappet efter Johansson. Tänkte om det stod något om det?
Egentligen är det skit i samma. Det blev vinst och kräver är uppnått. Gott så.
Pucken: Jag tog med lite film i dagens livesändning från arenan. Ibland glömmer man bort att alla andra inte springer i arenan nu under off-season och att det kan vara kul och se vad som händer där inne. Vi får försöka bjuda på lite ... | Läs mer
Egentligen är det skit i samma. Det blev vinst och kräver är uppnått. Gott så.
Glad midsommar!