1150x200-tiken-1123131_tz4N8mRqd8Wf0t8.png

Timrå IK

SHL · 615015 inlägg · 6214 ämnen

Inlägg: 2715986

Sv: Apropå nånting...
{10473}: Jag tycker ditt resonemang är rimligt.
Jag har stor respekt för motståndarlagen i SHL.
Men jag tror, i min rosa värld, att Olli blir en succé.
Men har full respekt, utifrån fjolåret, att vi inte är tippad som topplag.
Det jag hör runt laget och föreningen efter Ollis intåg, är bara superlativ. Det låter nästa för bra.

Svarskommentarer

Sv: Apropå nånting...
Kulltorp: sedan så finns det så mycket annat som är positivt runt föreningen mot för förra säsongen. Stabil ekonomi, Innalas intåg och förhoppningsvis ordning och reda både i J20 och damlaget! Jag vill tro att sånt där smittar av sig! Nä ingen sämre placering än förra säsongen är mitt tips!

Sv: Silly Season 2026-27
Timrå-spelare draftad! William Sörbrand blir draftad av Chicago. I 7:e rundan, precis som Zetterberg blev en gång. Ingen press bara, men William får gärna gå i Zätas fotspår och bli ungefär lika bra...