sargad: textkommentaren är mkt bra formulerad förutom tramset om finska tränare i SHL. De flesta av oss här inne är väl inne på att det kan bli allt mellan 6-10 plats, så när ett norrländskt småstadslag som inte är mediernas gullegrisar tippas 10a, av en "expert", så ska det väl egentligen ses som plats 6-7
Timrå-spelare draftad! William Sörbrand blir draftad av Chicago. I 7:e rundan, precis som Zetterberg blev en gång. Ingen press bara, men William får gärna gå i Zätas fotspår och bli ungefär lika bra...