1150x200-tiken-1123131_tz4N8mRqd8Wf0t8.png

Timrå IK

SHL · 615028 inlägg · 6214 ämnen

Inlägg: 2716599

Sv: Apropå nånting...
ÅlliJåkkinän: Hen har kunskaper om hockey, men hens skygglappar och enögdhet gör att hen ser allt som har med Modo att göra som det bästa, oavsett.
Och allt som gäller övriga lag är dåligt.
Detta gör att det inte går att resonera med hen. Helt omöjligt.
Skulle Timrå vinna sm guld, (inte troligt i år nej) så skulle JFK hitta fel på det med.
Ödmjukhet och distans finns inte tyvärr.

Hittar hen inget dåligt på fakta så skapar hen det på ngt sätt.
Eller så klagar han på att korven på Inez är sämre än i Övik

Sv: Silly Season 2026-27
Timrå-spelare draftad! William Sörbrand blir draftad av Chicago. I 7:e rundan, precis som Zetterberg blev en gång. Ingen press bara, men William får gärna gå i Zätas fotspår och bli ungefär lika bra...