Annaaa: Ja jag håller med angående tröjorna, såg lite ut som om CSKA åkte runt på isen. Personligen fick de blå inslagen lite för mycket plats på tröjorna i år.
Försäsong är försäsong. Minns förra årets försäsong tänkte jag Timrå aldrig kan förlora mot Modo under säsongen. Men Timrå kändes mer vältränade än Brynäs starkare och snabbare. Kan bero på att alla inte gick för fullt utan det är träningsmatch. Men gillar hur det såg ut på isen.
Pucken: Jag tog med lite film i dagens livesändning från arenan. Ibland glömmer man bort att alla andra inte springer i arenan nu under off-season och att det kan vara kul och se vad som händer där inne. Vi får försöka bjuda på lite ... | Läs mer