1150x200-tiken-1123131_tz4N8mRqd8Wf0t8.png

Timrå IK

SHL · 614988 inlägg · 6214 ämnen

Inlägg: 2721020

Sv: Försäsong 2024
TIK_TIK: Väldigt positivt att man bytt från Ante Karlssons spelsystem "Dumpa puck och hoppas på att vi vinner närkamperna i hörnen" till Jokinens spela in sig i zon med fart och ha gubbar att passa.

Kan bli väldigt bra det här med tanke på skickligheten många spelare besitter, hoppas verkligen Kapanen stannar. Vilken jäkla förstärkning det kommer vara för laget.

Svarskommentarer

Sv: Försäsong 2024
Spanskaryttarn: Jokinen är nöjd, jag är nöjd med gårdagens match. Allt kan bli bättre, men det var en bra start iaf. Alla var med och jobbade och stod upp för laget även om det "bara" var en träningsmatch. Jokinen tillåter inga fripassagerare. Hade velat se lite mer av vissa spelare som t.ex Nässen, men det lär komma framöver. Kapanen hade gärna fått göra mål också. En av höjdpunkterna var när Walli tog slagsmålet och stod upp för laget efter att Pääjärvi blivit fult tacklad. Och Johanssons målvaktsspel. PP hade mer att önska, men det lär komma förhoppningsvis.

Ser fram emot kommande matcher först mot Vasa nästa torsdag.

När Pettersson och Hartmann är tillbaka kommer vi att vara ännu starkare.

Sv: Silly Season 2026-27
Pucken:
Jag tog med lite film i dagens livesändning från arenan. Ibland glömmer man bort att alla andra inte springer i arenan nu under off-season och att det kan vara kul och se vad som händer där inne. Vi får försöka bjuda på lite ... | Läs mer