Alltså kedjan med Kapanen, Dahlén och Hållander såg förbannat bra ut. Skulle inte förvåna mig om alla slutar topp 10 i poängligan.
Grattis till segern. Även om det var lite parodi gällande utvisningar (som vanligt vill domarna sätta ned foten från början) så var ni klart förtjänta av segern.
Får hoppas att spelare som Silfverberg, Lindblom och Shroeder kommer igång till serien startar. Såg rätt blekt ut igår.
Pucken: Jag tog med lite film i dagens livesändning från arenan. Ibland glömmer man bort att alla andra inte springer i arenan nu under off-season och att det kan vara kul och se vad som händer där inne. Vi får försöka bjuda på lite ... | Läs mer
Grattis till segern. Även om det var lite parodi gällande utvisningar (som vanligt vill domarna sätta ned foten från början) så var ni klart förtjänta av segern.
Får hoppas att spelare som Silfverberg, Lindblom och Shroeder kommer igång till serien startar. Såg rätt blekt ut igår.