Rico01: Nej jag har koll, ville mest påpeka att Brynäs i augusti är kanske inte den bästa värdemätaren. Luleå och Lif i slutet blir nog ett fall framåt från förra säsongen. Att möta Bobcats i SCA-cupen känns mer som ett jippo men det hör ju liksom till traditionen.
Vi avslutar med 2 förmodat bra SHL lag inför säsongstarten. Då kommer vi vara redo för vad som komma skall sen. Luleå som vi dessutom möter i Premiären sen!
Niklas Edin: nu när du ändå är här! Först och främst, kanonbra det alla ni gör just nu och framtidsvisionerna! Man älskar drivet som byggs på hela tiden.
Nu till den tråkiga punkten. Som blir ganska komisk med tanke på hur mycket ... | Läs mer