Eugen Sandberg: Jag skulle gå på en linje 3: Dvs öppna upp diskussionen om matchtröjornas utformning så att större variation mellan säsongerna blir möjlig. Att ha Emblemet på bröstet nån säsong är väl inte fel i sig men tycker det vore lika tråkigt att köra i 20+ år som vi gjort nu med Timråtexten. Oklart om jag är så engagerad i just den frågan att jag tar mig från Göteborg för medlemsmötet dock.
Pucken: Jag tog med lite film i dagens livesändning från arenan. Ibland glömmer man bort att alla andra inte springer i arenan nu under off-season och att det kan vara kul och se vad som händer där inne. Vi får försöka bjuda på lite ... | Läs mer