1150x200-tiken-1123131_tz4N8mRqd8Wf0t8.png

Timrå IK

SHL · 614975 inlägg · 6214 ämnen

Inlägg: 2724003

Sv: Timrå IK:s organisation
Eugen Sandberg: Jag skulle gå på en linje 3: Dvs öppna upp diskussionen om matchtröjornas utformning så att större variation mellan säsongerna blir möjlig. Att ha Emblemet på bröstet nån säsong är väl inte fel i sig men tycker det vore lika tråkigt att köra i 20+ år som vi gjort nu med Timråtexten.
Oklart om jag är så engagerad i just den frågan att jag tar mig från Göteborg för medlemsmötet dock.

Svarskommentarer

Sv: Timrå IK:s organisation
angeroath: Hur kommer man fram till matchtröjans utformning idag? Externa designers utifrån kravställning eller sitter man internt och designar? Vilka godkänner det färdiga förslaget? Har spelarna idag något att säga till om?

Sv: Timrå IK:s organisation
angeroath: Vi kan samåka och kuppa in några fler frågor på agendan som vi brinner lite extra för :)

Sv: Silly Season 2026-27
Pucken:
Jag tog med lite film i dagens livesändning från arenan. Ibland glömmer man bort att alla andra inte springer i arenan nu under off-season och att det kan vara kul och se vad som händer där inne. Vi får försöka bjuda på lite ... | Läs mer