angeroath: Hur kommer man fram till matchtröjans utformning idag? Externa designers utifrån kravställning eller sitter man internt och designar? Vilka godkänner det färdiga förslaget? Har spelarna idag något att säga till om?
Greven: Gissningsvis egna media- och kommunikationsteamet med bundna krav på sig utifrån sålda sponsorplatser. Men det är väl det mest logiska enligt mig bara och inget jag vet.
Niklas Edin: nu när du ändå är här! Först och främst, kanonbra det alla ni gör just nu och framtidsvisionerna! Man älskar drivet som byggs på hela tiden.
Nu till den tråkiga punkten. Som blir ganska komisk med tanke på hur mycket ... | Läs mer