{5647}: Nej det är inget korpenlag men lagdel för lagdel håller jag dom inte före något lag i SHL om man kör med full trupp.
Tyska ligan har i min mening ökat i kvalitet dom senaste åren och faktiskt lockat rätt tunga namn till ligan. Däremot lider dom av samma sak som den schweiziska ligan där skillnaden mellan topplagen och dom lite sämre är betydligt större än i SHL där alla lag kan slå alla.
Pucken: Jag tog med lite film i dagens livesändning från arenan. Ibland glömmer man bort att alla andra inte springer i arenan nu under off-season och att det kan vara kul och se vad som händer där inne. Vi får försöka bjuda på lite ... | Läs mer
Tyska ligan har i min mening ökat i kvalitet dom senaste åren och faktiskt lockat rätt tunga namn till ligan. Däremot lider dom av samma sak som den schweiziska ligan där skillnaden mellan topplagen och dom lite sämre är betydligt större än i SHL där alla lag kan slå alla.