1150x200-tiken-1123131_tz4N8mRqd8Wf0t8.png

Timrå IK

SHL · 615017 inlägg · 6214 ämnen

Inlägg: 2727662

Sv: Apropå nånting...
Modo M: Dom flesta lagen tränar dagen innan match. Luleås match mot er igår var uppenbarligen bara träning inför dagens match. Jag hörde att Modo har tackat nej till mittzonen i år. Många lag väljer att bryta anfall redan där men Modo har tydligen tackat nej till mittzon och väljer att svärma egen målvakt i sin egen zon istället.

Svarskommentarer

Sv: Apropå nånting...
{297}: Jag tycker att Emil Pettersson gjorde en bra match för att ha varit borta så länge skadad. Bådar gott för fortsättningen. Härligt att få träna 3 mot 3 och straffar. Pilö av alla avgör.

Mer utvisningar och kamp än det brukar vara i träningsmatcher. Alltid roligt med en vinst. Denna gången välförtjänt.

Jokinen fortfarande obesegrad på full tid.

Sv: Silly Season 2026-27
Timrå-spelare draftad! William Sörbrand blir draftad av Chicago. I 7:e rundan, precis som Zetterberg blev en gång. Ingen press bara, men William får gärna gå i Zätas fotspår och bli ungefär lika bra...