{297}: Jag tycker att Emil Pettersson gjorde en bra match för att ha varit borta så länge skadad. Bådar gott för fortsättningen. Härligt att få träna 3 mot 3 och straffar. Pilö av alla avgör.
Mer utvisningar och kamp än det brukar vara i träningsmatcher. Alltid roligt med en vinst. Denna gången välförtjänt.
Timrå-spelare draftad! William Sörbrand blir draftad av Chicago. I 7:e rundan, precis som Zetterberg blev en gång. Ingen press bara, men William får gärna gå i Zätas fotspår och bli ungefär lika bra...
Mer utvisningar och kamp än det brukar vara i träningsmatcher. Alltid roligt med en vinst. Denna gången välförtjänt.
Jokinen fortfarande obesegrad på full tid.