OlliJanne: Ja, kan låta så. Men det är ju ett faktum. Jag skulle bli förvånad om han platsar i NHL Är rätt säker på att vi kan räkna in honom denna säsong. Nästa säsong däremot är lite osäkrare, men inte omöjligt att han blir kvar i TIK den också?
Timrå-spelare draftad! William Sörbrand blir draftad av Chicago. I 7:e rundan, precis som Zetterberg blev en gång. Ingen press bara, men William får gärna gå i Zätas fotspår och bli ungefär lika bra...
Jag skulle bli förvånad om han platsar i NHL
Är rätt säker på att vi kan räkna in honom denna säsong.
Nästa säsong däremot är lite osäkrare, men inte omöjligt att han blir kvar i TIK den också?