1150x200-tiken-1123131_tz4N8mRqd8Wf0t8.png

Timrå IK

SHL · 615020 inlägg · 6214 ämnen

Inlägg: 2728212

Sv: Apropå nånting...
Kulltorp: rätt lustigt ändå att så fort vi inte vill att Montréal ska plocka upp honom då "var han bara bra mot lingonnationerna". Ungefär som vi tror att Montréal är här inne och läser.
Nog tror jag att han höjde sina aktier i VM och gör han en riktigt bra camp så... men plan A för alla inblandade är såklart att han spelar för oss i vinter.

Svarskommentarer

Sv: Apropå nånting...
OlliJanne: Jag har aldrig påstått annat. Jag har sagt detta från start.

Sv: Apropå nånting...
OlliJanne: Ja, kan låta så. Men det är ju ett faktum.
Jag skulle bli förvånad om han platsar i NHL
Är rätt säker på att vi kan räkna in honom denna säsong.
Nästa säsong däremot är lite osäkrare, men inte omöjligt att han blir kvar i TIK den också?

Sv: Silly Season 2026-27
Timrå-spelare draftad! William Sörbrand blir draftad av Chicago. I 7:e rundan, precis som Zetterberg blev en gång. Ingen press bara, men William får gärna gå i Zätas fotspår och bli ungefär lika bra...