... så har Timrå släppt upp ett gäng sittplatser till Timrå-Modo på lördag. Skynda & fynda – det gjorde jag!
Inlägg: 2738813
Svarskommentarer
Sv: Apropå nånting...
Lutar mer och mer mot att Kapanen blir kvar på andra sidan pölen tyvärr. Åtminstone till en början, dom får väl ha kvar han i ett antal matcher in i serien likt San Jose gjorde med lill-fimpen för två år sedan, innan dom skickade tillbaka honom igen till Juuurgårn.