Lutar mer och mer mot att Kapanen blir kvar på andra sidan pölen tyvärr. Åtminstone till en början, dom får väl ha kvar han i ett antal matcher in i serien likt San Jose gjorde med lill-fimpen för två år sedan, innan dom skickade tillbaka honom igen till Juuurgårn.
Inlägg: 2738817
Svarskommentarer
Sv: Apropå nånting...
Svartvik:Har för mig Kimmo Kapanen sa att det finns inget 9 matcher för Oliver, antingen blir han kvar där borta eller inte. Finns typ inget mellanläge som jag har förstått det
+ 6
Sv: Apropå nånting...
Svartvik: Då var det 9 matcher, inte samma situation nu, dom kan ha han i 37 matcher om dom vill.