Andersson: Från expressen: ”I och med den sista gallringen så spelar Oliver med all sannolikhet match för Montréal redan på torsdag” säger Timrås sportchef Kimmo Kapanen till klubbens hemsida och fortsätter: ”Med det sagt är det här inte klart än, det finns fortfarande en möjlighet att Oliver kommer till Timrå. Jag och Olli (Jokinen, huvudtränare) har en god dialog och just nu ser vi ingen anledning till att panikvärva något.”
Pucken: Jag tog med lite film i dagens livesändning från arenan. Ibland glömmer man bort att alla andra inte springer i arenan nu under off-season och att det kan vara kul och se vad som händer där inne. Vi får försöka bjuda på lite ... | Läs mer
”I och med den sista gallringen så spelar Oliver med all sannolikhet match för Montréal redan på torsdag” säger Timrås sportchef Kimmo Kapanen till klubbens hemsida och fortsätter:
”Med det sagt är det här inte klart än, det finns fortfarande en möjlighet att Oliver kommer till Timrå. Jag och Olli (Jokinen, huvudtränare) har en god dialog och just nu ser vi ingen anledning till att panikvärva något.”
Edit. Haha Finns på Timrås sida också :-)