1150x200-tiken-1123131_tz4N8mRqd8Wf0t8.png

Timrå IK

SHL · 615018 inlägg · 6214 ämnen

Inlägg: 2744539

Sv: Apropå nånting...
Rallarn: Själv ser jag framemot Sparta Prag mot Pinguins imorgon! Nä CHL avstår jag nog ifrån, dock finns det kanske en del positiva ekonomiska delar med det? Men det skulle ju också betyda att vi behöver en större trupp

Svarskommentarer

Sv: Apropå nånting...
Ahpl: Tror ingen svensk klubb gör några pengar på CHL. Växjö gick tydligen två millar back på sitt deltagande förra säsongen.

Sv: Apropå nånting...
Tråkigt med Kapanen såklart men de här siffrorna är viktigare. Inte bara fantastiskt bra av JJ utan grymt försvar av hela laget trots skador och utskällda backar.

De kommer rimligen inte kunna hålla den där statistiken helt intakt men sjunker den inte alltför mycket så ser det väldigt bra ut
Uppladdat:

500x0-img4654.jpeg

500x0-img4655.jpeg


Sv: Silly Season 2026-27
Timrå-spelare draftad! William Sörbrand blir draftad av Chicago. I 7:e rundan, precis som Zetterberg blev en gång. Ingen press bara, men William får gärna gå i Zätas fotspår och bli ungefär lika bra...