Kulltorp: Oerhört slött spel i matchen. Känns också som att Modo borde aspirera på rekord för att gå längst tid utan att göra mål på bortaplan. Någon som vet var rekordet är?
covfefe: gör dom inte mål idag så tar dom rekordet vad jag förstår. 8ggr som ett lag har blivit nollade 3 matcher i rad. MoDo kan bli det första att inte göra mål på 4. (Eller på hela säsongen hittills 😄)
Niklas Edin: nu när du ändå är här! Först och främst, kanonbra det alla ni gör just nu och framtidsvisionerna! Man älskar drivet som byggs på hela tiden.
Nu till den tråkiga punkten. Som blir ganska komisk med tanke på hur mycket ... | Läs mer