Kulltorp: Nej, dey kändes energilöst. Det blir ju också en prövitid för laget framöver. Det man lite fasat för. En skadekänslig och skadebenägen trupp. Hur kommer de kumna möta upp att spela högintensiv hockey?
Visst att man kan leva lite på energi på hemmais. Men vi har rätt tufft schema framöver med många bortamatcher.
Timrå-spelare draftad! William Sörbrand blir draftad av Chicago. I 7e rundan, precis som Zetterberg blev en gång. Ingen press bara, men William får gärna gå i Zätas fotspår och bli ungefär lika bra...
Visst att man kan leva lite på energi på hemmais. Men vi har rätt tufft schema framöver med många bortamatcher.