Håkkybåkky: Jo man hoppas ju det! Låter ju smått opreffessionelt av Ponsse att bara dra in sponsring för en sån grej annars. Utan att ge nån som helst "varning" innan.
Vi hade väl nån i Timrås ledning som skrev här inne nån gång? Personen i fråga kanske kan bekräfta eller dementera att dom ej är kvar som sponsorer, utan att behöva gå in på detaljer?
Timrå-spelare draftad! William Sörbrand blir draftad av Chicago. I 7e rundan, precis som Zetterberg blev en gång. Ingen press bara, men William får gärna gå i Zätas fotspår och bli ungefär lika bra...
Låter ju smått opreffessionelt av Ponsse att bara dra in sponsring för en sån grej annars.
Utan att ge nån som helst "varning" innan.
Vi hade väl nån i Timrås ledning som skrev här inne nån gång? Personen i fråga kanske kan bekräfta eller dementera att dom ej är kvar som sponsorer, utan att behöva gå in på detaljer?