Olli Hahl: Jag tror att Olli hockeyn kanske också blir en belastning ibland. Det ska gå så satans fort så det kastas puckar i onödan. Kanske måste man våga dra ner på tempot ibland och kombinera. Hm..jag vet inte Vi får slita så oerhört hårt för varje mål
Niklas Edin: nu när du ändå är här! Först och främst, kanonbra det alla ni gör just nu och framtidsvisionerna! Man älskar drivet som byggs på hela tiden.
Nu till den tråkiga punkten. Som blir ganska komisk med tanke på hur mycket ... | Läs mer
Kanske måste man våga dra ner på tempot ibland och kombinera.
Hm..jag vet inte
Vi får slita så oerhört hårt för varje mål