1150x200-tiken-1123131_tz4N8mRqd8Wf0t8.png

Timrå IK

SHL · 614961 inlägg · 6214 ämnen

Inlägg: 2775237

Sv: Malmö Redhawks - Timrå IK 2024-11-23
{469}: nu är vi heeeeeelt under isen....slarvar, tappar puckar...etc...

Svarskommentarer

Sv: Malmö Redhawks - Timrå IK 2024-11-23
erathoo: Ante hockey nu. Stå still och dumpa puck hockey. Fy f-n

Sv: Malmö Redhawks - Timrå IK 2024-11-23
Usch vad dåliga i är. Vi är utspelade

Sv: Malmö Redhawks - Timrå IK 2024-11-23
erathoo: Japp, just nu bjuder vi bort detta.
Kommer aldrig att gå med denna inställning
Hartmann är ju på en buss ngnstans tex

Sv: Malmö Redhawks - Timrå IK 2024-11-23
Dåligt spel nu, tur att Malmö inte är så effektiva

Sv: Malmö Redhawks - Timrå IK 2024-11-23
erathoo: Fan, är vi en man mindre? Orkar inte ens åka skridskor i egen zon. Djävligt håglöst och helt på hälarna.

Sv: Silly Season 2026-27
Pucken:
Jag tog med lite film i dagens livesändning från arenan. Ibland glömmer man bort att alla andra inte springer i arenan nu under off-season och att det kan vara kul och se vad som händer där inne. Vi får försöka bjuda på lite ... | Läs mer