Villervalla: Jag tycker vi ska försöka få in honom. Viggo har vassa egenskaper och en otrolig utvecklingspotential som jag inte ser i ngn av våra juniorer. Bygger han på sig 10kg muskler så kan han bli en ny Hedman
Timrå-spelare draftad! William Sörbrand blir draftad av Chicago. I 7:e rundan, precis som Zetterberg blev en gång. Ingen press bara, men William får gärna gå i Zätas fotspår och bli ungefär lika bra...
Viggo har vassa egenskaper och en otrolig utvecklingspotential som jag inte ser i ngn av våra juniorer.
Bygger han på sig 10kg muskler så kan han bli en ny Hedman