{10774}: Jag tror att Shinimin har order på att försöka filma till sig utvisningar då det varit så många solklara filmningar från han i så många år och han får vara kvar i Luleå. Okej han är en bra spelare men...
Villervalla: minns då Luleåsupportrarna ville få honom sparkad men det var ju då det, nu verkar dom vara ok med att ha en sån kille i laget. ”Bra spelare”, jag vette fan. Tycker han är usel PR för sporten.
Niklas Edin: nu när du ändå är här! Först och främst, kanonbra det alla ni gör just nu och framtidsvisionerna! Man älskar drivet som byggs på hela tiden.
Nu till den tråkiga punkten. Som blir ganska komisk med tanke på hur mycket ... | Läs mer