Villervalla: minns då Luleåsupportrarna ville få honom sparkad men det var ju då det, nu verkar dom vara ok med att ha en sån kille i laget. ”Bra spelare”, jag vette fan. Tycker han är usel PR för sporten.
{10774}: Ja, usel PR för sporten och för Luleå men en bra spelare. Hade han inte hållit med med dessa filmningar och söka utvisningar hela tiden så, tyvärr gör han det. Hade han lagt ner sin energi på att spela hockey skulle han vara ännu bättre.
Niklas Edin: nu när du ändå är här! Först och främst, kanonbra det alla ni gör just nu och framtidsvisionerna! Man älskar drivet som byggs på hela tiden.
Nu till den tråkiga punkten. Som blir ganska komisk med tanke på hur mycket ... | Läs mer