Vargher85: Dahlén kmr aldrig att spela i NHL. Han väger för lätt i det fysiska spelet. Schweiz kanske.
Kapanen, inte på det han visat hittills. Men om han lyfter sig 2 nivåer och blir en hög producerande spelare ja.
Hållander, ja där ser det väl mest troligt ut. Om han får ett envägskontrakt. Sen vet jag inte om han kmr att ta en plats i NHL. Han faller bort i många matcher och det håller kanske inte over there. Mina tankar
Pucken: Jag tog med lite film i dagens livesändning från arenan. Ibland glömmer man bort att alla andra inte springer i arenan nu under off-season och att det kan vara kul och se vad som händer där inne. Vi får försöka bjuda på lite ... | Läs mer
Kapanen, inte på det han visat hittills. Men om han lyfter sig 2 nivåer och blir en hög producerande spelare ja.
Hållander, ja där ser det väl mest troligt ut. Om han får ett envägskontrakt.
Sen vet jag inte om han kmr att ta en plats i NHL. Han faller bort i många matcher och det håller kanske inte over there.
Mina tankar