Costanza: Känns som repeat det här. Men du är inte rolig. På riktigt! Gå hem till din allsvenska sekt hos lillebror modo. Men du kanel gillar att vara en idiot och retas i forum? Skaffa dig ett liv. Eller putsa gamla bucklor kanske.
Niklas Edin: nu när du ändå är här! Först och främst, kanonbra det alla ni gör just nu och framtidsvisionerna! Man älskar drivet som byggs på hela tiden.
Nu till den tråkiga punkten. Som blir ganska komisk med tanke på hur mycket ... | Läs mer
Gå hem till din allsvenska sekt hos lillebror modo.
Men du kanel gillar att vara en idiot och retas i forum?
Skaffa dig ett liv. Eller putsa gamla bucklor kanske.