1150x200-tiken-1123131_tz4N8mRqd8Wf0t8.png

Timrå IK

SHL · 615014 inlägg · 6214 ämnen

Inlägg: 2787000

Sv: Apropå nånting...
Fortfarande långt ifrån målet på 100 000 men i nuläget ikapp och förbi länsgrannen åtminstone. 62 007 vs. 61 740.

Svarskommentarer

Sv: Apropå nånting...
Rip Kirby: Vi närmar oss målet, med en klar ledning just nu 🤑😉

Timrå IK 80 000
Modo Hockey 71 100

Sv: Apropå nånting...
Rip Kirby: Fick chansen att lägga de slantar som krävdes att komma upp till 80 K. Vem lägger slantarna över 90 och 100 K?
Nu kör vi! FORZA TIK!!
Uppladdat:

500x0-img2601.jpeg


Sv: Apropå nånting...
Rip Kirby: 74 047 - 70 300 just nu.

Sv: Apropå nånting...
Rip Kirby: Lilla farbrorn la in 5k igår kväll bara för o gå om Mordor 🤣🇺🇿 de går till någe bra iaf!!👍

Sv: Apropå nånting...
Rip Kirby: Stark upphämtning från oss efter att ha legat mer än 10000kr bakom i några dagar! Nu spurtar vi fram till imorgonkväll, med det här tempot kan vi nå 100k men det viktiga är förstås att ge mer än snåjåperz-family.

Sv: Silly Season 2026-27
Timrå-spelare draftad! William Sörbrand blir draftad av Chicago. I 7e rundan, precis som Zetterberg blev en gång. Ingen press bara, men William får gärna gå i Zätas fotspår och bli ungefär lika bra...