Rip Kirby: Stark upphämtning från oss efter att ha legat mer än 10000kr bakom i några dagar! Nu spurtar vi fram till imorgonkväll, med det här tempot kan vi nå 100k men det viktiga är förstås att ge mer än snåjåperz-family.
angeroath: Borde bli jämt . I Timrå bor det 18-20.000 , plus att kanske en å annan sundsvallare kan ge . I övik vet ja inte exakt , men Härnösand och Sollefteå är nog med på ett hörn
Timrå-spelare draftad! William Sörbrand blir draftad av Chicago. I 7e rundan, precis som Zetterberg blev en gång. Ingen press bara, men William får gärna gå i Zätas fotspår och bli ungefär lika bra...