TIK_TIK: Mkt roligare o glo på innebandy tycker jag för yngsta grabben har ju spelat på landslags nivå ett tag spelade med Storvreta ett år innan ryggen gav upp spelade me Nilsberth!!🇺🇿👍
JonteD: Nilsberth, min gamla mittbackskollega i GBK fotboll. Tror halva mitt fotbollslag va betydande pjäser i landslaget. Martin Östholm, Per Svedin, Jonas Berglund, Nilsberth, Johan och Anton Samuelsson är jag säker på sen vet jag inte om Oskar Lund och ett par till tog steget upp i proffsligan. Kan tillägga att hade Johan Samuelsson bestämt sig för att bli proffs i fotboll istället hade han blivit det, vilket bollgeni.
Timrå-spelare draftad! William Sörbrand blir draftad av Chicago. I 7e rundan, precis som Zetterberg blev en gång. Ingen press bara, men William får gärna gå i Zätas fotspår och bli ungefär lika bra...