1150x200-tiken-1123131_tz4N8mRqd8Wf0t8.png

Timrå IK

SHL · 615014 inlägg · 6214 ämnen

Inlägg: 2787082

Sv: Apropå nånting...
JonteD: Nilsberth, min gamla mittbackskollega i GBK fotboll. Tror halva mitt fotbollslag va betydande pjäser i landslaget. Martin Östholm, Per Svedin, Jonas Berglund, Nilsberth, Johan och Anton Samuelsson är jag säker på sen vet jag inte om Oskar Lund och ett par till tog steget upp i proffsligan. Kan tillägga att hade Johan Samuelsson bestämt sig för att bli proffs i fotboll istället hade han blivit det, vilket bollgeni.

Svarskommentarer

Sv: Apropå nånting...
Dr.Krykov: Skitkul de grabben lirade ju med flera av dom i landslags uttagningar han satt på bänken i flera matcher med landslaget men spelade bara fyra matcher men gjorde mål mot Finland iaf 🇺🇿😎🤣

Sv: Silly Season 2026-27
Timrå-spelare draftad! William Sörbrand blir draftad av Chicago. I 7e rundan, precis som Zetterberg blev en gång. Ingen press bara, men William får gärna gå i Zätas fotspår och bli ungefär lika bra...