Man måste nog tyvärr se det lite på sikt. Skellefteå har haft en röd tråd genom hela föreningen, när det gäller upplägg, spelidé osv under väldigt många år. Grabbarna vet precis vad dem ska göra även när dom slussas upp.
Timrå då? Jo vi har snart gjort en halv säsong. förhoppningsvis ger det frukt om 2-3 säsonger. Man måste börja någonstans, tycker ända att det är väldigt positivt nu iom att många Junisar fått varit med en hel del. :)
Gooode: Precis så. Förhoppningsvis så är Jokinen här 3 säsonger i allafall och lyckas pränta in en annan kultur i föreningen. Just juniorsidan hoppas jag att vi lägger mycker resurser på!
Smörgåsen : Förstår inte alls alla klagosånger nu? Hartmann är 32, har inte tagit steg på väldigt länge. Spelar ofta högt i hierarkin men når knappt till 20p/säsong. Detta med en ganska saftig lön samt att vi får en övergångssumma. Det är bara tacka och ta emot denna deal.
Skellefteå har haft en röd tråd genom hela föreningen, när det gäller upplägg, spelidé osv under väldigt många år.
Grabbarna vet precis vad dem ska göra även när dom slussas upp.
Timrå då?
Jo vi har snart gjort en halv säsong. förhoppningsvis ger det frukt om 2-3 säsonger.
Man måste börja någonstans, tycker ända att det är väldigt positivt nu iom att många Junisar fått varit med en hel del. :)